Børnekrea

Har brugt instagram en del til at dele krea de sidste år. Hvilket er lidt ærgerligt, fordi det jo så bliver blandet med alt muligt andet, så det ikke på samme måde kan bruges som dokumentation for, at jeg faktisk får lavet noget krea.

MEN jeg har sorteret lidt i billeder, og samlet lidt billeder fra fotorullen.


Lidt værktøj, jeg hæklede til en lille fyr, der kun ville sove med sin skruetrækker. Den der gør i det mindste ikke lige så ondt at få i næsen om natten


Pingvintøj til en lille fyr, der ikke helt passede en str. 50 da han kom til verden, men til gengæld var voldsomt nuttet i den dér.



Og sidst men ikke mindst et alletiders eksempel på, at jeg som hovedregl er mest produktiv når jeg samtidig er blevet nærrig - for sådan en der er jo altså bare ALT for dyr at købe, men så kunne jeg jo sy en til den lille pingvinfyr.

Kommentarer