Fest Flamingoen

Har holdt min første virkeligt dovne "lave-ingenting-fordi-det-er-ferie"-dag idag, men jeg har alligevel præsteret at sy noget at det sjoveste jeg nogensinde har gjort. Til ære for min fars lille oktoberfest-laug, har jeg brugt en del timer idag på at klæde maskotten - Fest Flamingoen (tidligere Party Pelikanen indtil jeg opdagede at det ikke var en pelikan)- god på, så han ligner de andre medlemmer så meget som muligt.

Uden yderligere omsvøb: 

TADAAAAAAAH

Er den ikke bare fantastisk ? - og så kan den jodle...


- Min yndlingsdetalje, fordi lederhosen jo skal have broderinger, og hvad kunne være mere passende en en lille ølbajer? 
(og når min mor ser dette indlæg, så bemærk venligst, at ældstedatteren har lært at lave franske knuder / ølskum, specielt til lejligheden :D )

Detaljer på hatten - håber ikke jeg har glemt noget, og synes at den der fjer-sytrådsting blev ret god.. Den fik en ordentlig tur med en hårlak for at blive stående pænt.

ER HAN IKKE FLOT?

Og det hele kan tages af og på uden problemer, og det er lige ved, at det også er lavet pænt indeni. 
Kan slet slet ikke få armene ned.

- så gør det ikke noget, at jeg ikke fik ryddet op i kreaskabet idag. Det må blive i morgen. Skal jo underholde mig hele min lange ferie...

Kommentarer