Boldnet til den pink gymnastikbold

Det her projekt har ligget i skuffen længe - faktisk så lang tid, at jeg har nået at lave en anderledes udgave til mig selv i blå nuancer. Men i går aftes blev jeg endeligt færdigt med den originale udgave. Har hæklet til kedelige forelæsninger i løbet af sidste semester, og vidste ikke rigtigt hvor store 'felter' jeg kunne slippe af sted med da jeg startede. Derfor det lille mønster i bunden af nettet. Nu synes jeg bare det er så fint, at jeg ikke helt ved om jeg kan nænne at give det væk :) Men jeg har jo ikke noget at bruge to til, har kun en bold, og mon ikke jeg får mulighed for at hækle et mere til forelæsningerne på næste semester, hvis jeg får en ekstra bold næste sæson. 
I hvert tilfælde bliver det pakket ind og foræret væk i morgen.
Det er et mål med noget af alt det krealort jeg har liggende - at få det lavet om til de projekter jeg havde i sinde da jeg købte grejet, og så få noget af det ud af lejligheden igen. Her er snart ikke plads til flere nye indkøb..




Og når jeg engang skal hækle et til, så var tricket, at hækle 20 luftmasker pr felt. 

Kommentarer